domingo, 9 de junio de 2013

Reflexions

El fet de que estiga escrivint-vos ara, és gràcies a Déu, al destí, o simplement perquè no em tocava, cada un que pense com vullga. No savia si comptar-ho en el blog o no, pero crec que açò ja s'ha convertit en una espècie de diari, i al cap i a la fi també es un mitjà de comunicació com pot ser parlar per telèfon o per Whastapp.

Molts de vosaltres ja ho sabeu, el dissabte vaig tindre un accident en el treball. Es va esvarar una escala i me'n vaig anar de cap contra un canto desde uns 2 metres. Dit aixina sona algo escabrós i de fet ho va ser. Hem vaig quedar semi-inconscient durant uns segons, em faltava la respiració, volia alçarme ràpidament per a comprovar que podia caminar, però no podia. El meu company, que tenia més susto que jo encara, em va ajudar a posarme de peu i de seguida vaig vore que podia caminar, sols em feia molt de mal el muscle, però no notava res trencat. Herida inciso contusa de 3 cms. en cuero cabelludo en región cervical y policontusiones varias posava en el parte. Total 5 grapes i unes quantes radiografies.

Quan anavem de camí al hospital, ja més tranquil, pensava en el que havia passat i el que haguera pogut passar, i això m'ha fet vore les coses d'un altra forma. En esta vida estem de pas, i igual dures 100 anys, que cualquier dia en un descuit t'en vas al perol, et quedes en cadira de rodes, o molt pijor, agafes una enfermetat terminal. Potser d'ací uns anys ja torne a pensar d'un altra forma, no se sap, per això crec que el que hi ha que fer es aprofitar el temps al màxim i disfrutar tot el que pugues.

Hui no he pogut eixir a entrenar, evidentment, però em quedat alguns papelos a esmorzar i em fet alguns plans per a enguany: Trail de Bicorp, ruta per la serra de Bèrnia, marató de Castelló, paella en alguna caseta, entrenes de sendes noves per la zona, etc. Quant et pares a pensar que tot açò s'en haguera pogut anar al traste per una tonteria se me posen els pels de punta.

Bé, espere que tot haja sigut una experiència laboral més a evitar.

Moltes gracies a tots els que vos heu preocupat per la meua salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario