martes, 29 de mayo de 2012


V
VOLTA  AL TERME DE FONDEGUILLA
ALS MEUS AMICS

Voldria començar esta nota dient "moltes gracies als quatre".


Ja fa unes hores que va finalitzar la batalla i encara que les agulletes cada vegada van a mes i a mes, el meu sentiment va canviant per moments . Ja no maleïx a Pepe, al-contrari, ara li demane perdo per el que li vaig dir en eixe moment de escalfor i li dic "Pepe se que ho vas passar fatal, que jo en vaig portar com un enemic, peró també vull aprofitar esta tribuna publica per a dir a tots que com el conec, se que no mes penses en una cosa, en la carrera del 2013 i des-de ací tinc que dir-te que allí estaré jo amb tu, per a celebrar el teu 50 aniversari"

Si ja se que tots vam jurar que no hi tornaríem mes al infern, però no se vosaltres , jo m'he quedat pren-dat d'aquesta meravellosa carrera, serà que soc un poc masoca. Es dura, difícil, perillosa, super tècnica...... sinó existira la tindríem que inventar, per aixo, jo com Pepe no mes pense que en poder coronar la lloma del tio cirera en dos collons i en arribar a pipa en ganes de fer-ho tot pols.

Vosaltres feu que alçar-ce a les 3 de la matinada en lloc de ser una puta siga una festa, que muntar i baixar serres sense parar siga una aventura i quant ja no puc mes sou tan bons amics, que sou capaços de deixar-vos caure un rato per a que puga i tot avançar-vos en carrera......per tot aixo

Gracies amics

No hay comentarios:

Publicar un comentario